3 proste pomysły na zdrowe drugie śniadanie

Chcesz jeść zdrowo, lecz próbowałeś już wielokrotnie i zawsze coś staje na przeszkodzie. Myślisz, że zdrowe odżywanie jest drogie, czasochłonne i wymaga kreatywności? Nie musi tak być. Poznaj trzy proste pomysły na zdrowe drugie śniadanie (https://www.bee.pl/t/zdrowe-drugie-sniadanie), które pomogą Ci zrobić pierwszy krok w kierunku trwałej zmiany Twoich nawyków żywieniowych.

Zacznij już teraz, jeśli nie boisz zastrzyku energii i poprawy samopoczucia. Osiągniesz je poprzez dostarczanie witamin i minerałów, które nakręcą Twój organizm do pracy na najwyższych obrotach. Z czasem przyspieszy Twój metabolizm i poprawie ulegnie jakość snu. Będziesz najedzony i zadowolony, a jako bonus poczujesz się lepiej w swojej skórze. Nie musisz wierzyć na słowo. Nic na siłę. Nie spiesz się. Kiedy jednak zdecydujesz się spróbować, oto przed Tobą 3 proste pomysły na zdrowe drugie śniadanie:

Jogurt naturalny z orzechami i owocami

Co jest potrzebne?

  • opakowanie jogurtu
  • dowolne orzechy
  • ulubione owoce
  • miska (opcjonalnie)
  • blender do zmielenia orzechów (opcjonalnie).

Jak to zrobić?

  • Wlej jogurt do miski.
  • Dodaj zblendowane owoce i orzechy.
  • Wymieszaj.

Smoothie warzywno-owocowe

Co jest potrzebne?

  • pęczek natki pietruszki
  • pół ogórka zielonego
  • pół jabłka
  • sok z cytryny
  • kawałek cukinii
  • woda
  • blender.

Jak to zrobić?

  • Wszystkie składniki włóż do kielicha blendera.
  • Zblenduj.

Sałatka warzywna z fetą

Co jest potrzebne?

  • rukola
  • garść pomidorków koktajlowych
  • feta
  • pestki słonecznika
  • oliwa z oliwek
  • pieprz
    sól
  • miska.

Jak to zrobić?

  • Pokrój pomidorki i fetę w kostkę.
  • Wszystkie składniki umieść w misce.
  • Wymieszaj.
  • Gotowe.

Jesteś najedzony. Nie straciłeś cennego czasu. Nie zapchałeś się śmieciowym jedzeniem, więc unikniesz zgagi i wzdęć. Zjedz zdrowe drugie śniadanie także jutro i pojutrze. Pamiętaj o nim również za tydzień i dwa, a za miesiąc nie będziesz już musiał. Nie wiesz dlaczego? Ludzki umysł jest tak skonstruowany, że budowanie nawyku trwa około miesiąca. Potem czynność staje się po prostu stylem życia. Nie zrażaj się jednak, jeśli okazjonalnie zjesz coś niezdrowego. Stosowanie zdrowej diety w 80% wystarczy, by zachować dobre nawyki.

Wszystkiego smacznego i zdrowego.